27 grudnia 2015

Foto podsumowanie roku

Nigdy nie przepadałam za takimi postami i u siebie i u innych, ale  tym roku mam jako takie zdjęcia do każdego miesiąca, a i trochę się działo, więc postanowiłam napisać taką notkę.

Let the game begin!

Styczeń
W styczniu przede wszystkim byliśmy na terapii komórkami macierzystymi, co chyba przesądziło o zdrowiu Lu przez resztę roku (było wspaniale z małymi wyjątkami). Były też ferie w moim regionie i w Szklarskiej Porębie porobiłam trochę zdjęć, które były zapisane na kompie taty i niestety większość z nich została usunięta.



Luty
W lutym byliśmy na kilku spacerach i treningach, a poza tym był jeden filmik wykonany gołpro.


Marzec
W marcu była wyjątkowo ładna pogoda, więc znów zaliczyłyśmy kilka agilitek oraz jakieś seszyn w ogrodzie :D Oprócz tego było u nas semi z Moniką, pierwsze, na którym robiłam jakieś sekwencje z Lu :)


Kwiecień
W kwietniu mam urodziny, i prezentem ode mnie dla mnie był zakup Lightrooma. Jedna z lepszych moich decyzji. Byłam też z rodziną w Andorze i stamtąd mam też kilka widoczków.


Maj
To zdecydowanie był czas mojego rozwoju fotograficznego, szukałam wtedy nowego aparatu dla siebie i dzięki temu zdobyłam sporą więdzę.
Był to też miesiąc agi, jeziora i semi w Malborku.


Czerwiec
W czerwcu pojawił się ten nasz mały pirenejski kolega, a co za tym idzie, jeszcze więcej spacerów i zdjęć. Po raz pierwszy mogłam upamiętnić okres dojrzewania małego podrostka.


Lipiec
Wakacje! Jezioro, bieganie, spacery, odpoczynek. I OWCE!


Sierpień
Morze! Jastarnia, windsurfing, SUUUUP, spacery i semi z Lucie Dostalovą!


Wrzesień
Szkoła, najlepszy dzień z Ewą, Tofikiem i Etną na wsi, spotkanie z bratem i semi z Paulą.
 


Październik
Koniec remontu w moim pokoju, Lusia zerwała sobie dwa pazury co wykluczyło nas z bardziej aktywnego życia.


Listopad
Odwiedziły nas najlepsze yorkoteyki oraz byłyśmy na spacerze z Anią, Gratką i Dafim. Miałyśmy jechać do Annówki, ale nieszczęsny pazur pokrzyżował nam plany.


Grudzień
Święta i całe to zamieszanie, trochę zdjęć i stres związany ze szkołą :D
     





















Dużo się nauczyłam przez ten rok, wiele rzeczy zrozumiałam i zmieniłam lekko swoje nastawienie do życia. Myślę, że chyba wszyscy się zgodzą, że zdjęcia z końca roku są o niebo lepsze, niż te z początku. Mam ogromną nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze obfitszy w pozytywne doświadczenia, że spełni się choć jedno moje marzenie i że nie przestanę się rozwijać. Chciałabym, żeby 2016 rok chociaż w połowie dorównał temu. I tego wam też życzę, żeby było jeszcze lepiej, niż jest. A skoro nie składałam wam jeszcze życzeń świątecznych, to życzę wam wszystkiego najlepszego, żeby spełniły się wasze marzenia i żebyście nigdy się nie poddawali! Bo jak powiedział błogosławiony Jakub Alberoine: "Jedyną porażką w życiu jest poddanie się trudnościom, porzucenie walki."

Tą myślą kończę i pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Zdecydowanie fotki z końca roku sa lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze mam pytanie - skad kupowałaś lightrooma? :)
      Bo ja szukam z płytą i nie mam pojęcia gdzie mogę znaleźć :D

      Usuń
    2. Kupiłam ze strony Adobe, mam bez płyty ;) w tej chwili to nie wiem czy można to dostać na płycie.

      Usuń
  2. Mi twoje zdjęcia się podobają. Do marca były raczej słabe (w stosunku do późniejszych)

    Nie wiem czy LR jest wart pond 500 zł (mówię o LR 6) w stosunku do darmowego RawTherapee, który jest programem na wysokim poziomie, w niektórych momentach będąc lepszym od LR (np. ma dwie krzywe). Ja dopiero niedawno zacząłem robić lepsze zdjęcia, czuję że stać mnie na więcej, i dlatego nie mogę doczekać się 2016.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego programu, a skoro miałam możliwość zainwestować w lr , to to zrobiłam. ;) Mi on odpowiada pod każdym względem i na razie nie mam zamiaru go zmieniać ;) Ja również nie mogę się doczekać 2016, bo będę miała dużo więcej sesji z innymi modelami niż Lusia. :)

      Usuń
    2. Może też kiedyś kupię Lr, ale wątpię. I tak by u mnie niestety nie zadziałał (linux)

      Z innego tematu, to jakiego monitora używasz? Ja z moim laptopem bardzo cierpię... Szara czerń utrudnia mi trochę działania.

      Fajnie mieć innego modela. U mnie w pobliżu jest schronisko, które ma kiepskie zdjęcia, więc taki foto-wolontariat by się przydał i mnie i tym psom.

      Usuń
    3. Taaa, na monitor to dopiero zbieram :D Też mam lapka i spore problemy z właściwym odwzorowaniem barw, ale na ten moment nic na to nie poradzę, teraz odkładam na lustro :3

      Ja chciałam w naszym schronisku porobić zdjęcia, ale nie dopuszczają nikogo z zewnątrz więc nie mam dużych szans. A modele są bardzo potrzebni bo sama Lusia na fp jakoś średnio wygląda. :P

      Usuń
  3. Piękne foty :)
    Widać, że wiele przez ten rok osiągnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zrobiłyście; gratulacje!
    Tak zgadzam się zdjęcia z końca roku są lepsze.
    Życzymy wam obfitego w różne sukcesy 2016 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekła mnie fotka yorka z listopada, każdy się kształci całe życie. Życzę ci tego samego, samych sukcesów no i spełnienia marzeń! :)
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, choć to nie mój pies to był na moim pulpicie kilka miesięcy :) Nawzajem. :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie widać poprawę :D Szczególnie dwa wrześniowe zdjęcia mnie urzekły - idealnie oddają klimat tego miesiąca. Chyba też pokuszę się u mnie na taki post, chociaż nie jestem mistrzem fotografii, ale bardzo lubię przeglądać jak otoczenie na zdjęciach zmienia się z miesiąca na miesiąc :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Jeszcze przydałby mi się nowy aparat, ale z tego wyciskam co się tylko da!
      Z chęcią go zobaczę w takim razie. :)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia z grudnia, oby następny rok był jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, widać różnicę jeśli chodzi o zdjęcia. Bardzo lubię je oglądać! I ciekawe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Działo się, oj działo:-) świetne wspomnienia, piękne foty

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej mi się podoba zdjęcie z kwietnia :) obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie jedno z moich ulubionych :) Byłam z niego bardzo dumna :D

      Usuń
  12. Dużo się u was działo, również widzę wielki postęp jeśli chodzi o twoje zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Naprawdę idzie Ci coraz lepiej :) Fajnie widzieć że Lu jest szczęsliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotki! Zakochałam się w nich *.*

    Po za tym zapraszam do zaobserwowania mojego bloga ponieważ go przeniosłam :)
    http://inxmyxdreamsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jakiś nowy post? Bo od wstawienia tego minęło już 5 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  16. DODAJ POSTA BO INACZEJ UNSUB NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. JA CHCE POSTA!!!!1!!1!! KONIEC ! UNFOLLOW

    OdpowiedzUsuń

Napisz w komentarzu link do swojego bloga. Jeśli mi się spodoba, dodam go do obserwowanych. Zachęcam do komentowania :)