28 grudnia 2013

Powitanie

Hej wszystkim!

Ja jestem Kasia i będę pisać tutaj o moim piesku, Lucy. Jest to sunia rasy border collie. Tydzień temu skończyła 5 miesięcy. Luśka jest moim marzeniem, zawsze pragnęłam mieć pieska, a borderkami zainteresowałam się niedawno. Po wielu lekturach dotyczących tej rasy stwierdziłam, że jest to pies idealny dla mnie. Mieszkamy w Płocku, więc do wyboru mamy tylko jedną szkołę dla piesków, ale angażujemy się bardzo na treningach. Bardzo chciałabym kiedyś pojechać na zawody obedience, lecz niestety nasza szkółka bardziej zajmuje się agility. :( Ogólnie mamy zamiar trenować i to i to, z przewagą obi. Może kiedyś spróbujemy jeszcze dogfrisbee?

Mam nadzieję, że ktoś będzie nas czytał, będę się bardzo starała pisać dość ciekawie. Życzcie mi szczęścia! Hej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz w komentarzu link do swojego bloga. Jeśli mi się spodoba, dodam go do obserwowanych. Zachęcam do komentowania :)